چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

افزایش دمای مشهد تا روز چهارشنبه | وزش باد شدید در خراسان رضوی (۶ تیر ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۴۳۹۵
  • ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
افزایش دمای مشهد تا روز چهارشنبه | وزش باد شدید در خراسان رضوی (۶ تیر ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه دمای هوای مشهد تا روز چهارشنبه ۴۱ درجه خواهد بود، گفت: امروز و فردا برای استان وزش باد شدید همراه با گردوخاک و احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

گروه جامعه|شهرآرانیوز؛ آیدا فاروقی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته سرخس با دمای ۴۶ درجه گرمترین و فریمان با ۱۹ درجه سردترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین وزش باد از شهرستان‌ بجستان ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی ضمن اشاره اینکه طی روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۵ و ۴۰ درجه در نوسان بوده است، افزود: امروز حداکثر دمای هوای مشهد ۴۱ درجه می‌رسد و این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت روز پنج‌شنبه حداکثر دما به ۳۹ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد:ماندگاری هوای گرم تا روز پنج‌شنبه در استان ادامه دارد و از بعدظهر روز پنج‌شنبه دمای هوا در نیمه شمالی استان بین ۲ تا ۳ درجه کاهش می‌یابد.

فاروقی گفت: از بعدازظهر امروز بر ساعت وزش باد افزوده خواهد شد به گونه‌ای که در مناطق مستعد همراه با خیزش گردو خاک است. فردا نیز با توجه به رخداد وزش باد شدید کاهش دید، کیفیت هوا و آسیب به سازه‌های موقت به خصوص در مناطق شرقی وجنوبی استان دور از انتظار نیست.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ بوده است، اما هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ۱۵۵ در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->